15.05


Tillägnade många timmar igår på att kolla runt i heminredings webbshoppar. Tiden flyger väldigt lätt iväg då, och jag får många nya tilltalande idéer om hur jag vill ha det. Jag har verkligen skapat ett stort intresse för inredning och älskar leta upp nya butiker med utbud av det jag gillar och jag längtar tills det är dags att shoppa loss!
Igår var jag och bästa vännen Hanna inne i Malmö för att kolla Halloween dräkter (dock blev det inget) vi gick inom Åhléns för att kika lite och vi hittade världens mest finaste Julgranskulor! Det var stora vita renar, fredsduvor, Stora snökristaller och Snöflingor, traditonella kulor, Skridskor, ballerinor och allt möjligt! Vi blev helt saliga!
Jag skickade genast iväg ett sms till Tobbe, och han skrev att vi skulle ta oss en julpyntsshopping innan vi åkte upp mot dom kallare breddgraderna! Jag blev överlycklig! Har världens bästa man <3 Ska passa på att introducera han för Greys då ( en amerikansk livsmedelsaffär) tror han skulle tycka det var skoj, dom har en massa spännande saker där!
Vi ska även inom Ikea för att handla med oss ett lager ljus, tvättställ och jag vill ha en mixer så jag kan göra soppa!
Om en timme bär det av till min orientaliska dans jag dansar på tisdagarna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback