Lite tunnare plånbok

Det är sjukt. Förr gick alla mina pengar åt kläder. Nu när jag inte bor hos mamma eller pappa längre har jag blivit mer återhållsam med pengarna då jag helt naturligt har mer avgifter än vad jag hade hemma ( då jag betalade 0 kr)Pappa står fortfarande för mobilräkningen som tur är och dom sticker in med lite pengar då och då. Iallafall. Jag har gått i tankarna på lite förnyelse i sommargarderoben men fått dåligt samvete av att slösa mina pengar på kläder då jag kan använda pengar till mycket annat. (speciellt på mitt jobb) men jag behöver en motivationshöjare. Så här kommer dagens shopping. Och jag varnar, det blev en del!!
Detta handlade jag på Nelly.se





Och detta från have2have


Bild kommer från have2have.se


Bild kommer från have2have

Bild kommer från have2have.se

Så sammanlagt tre klänningar, 1 par skor, två ringar och ett par ögonfransar.
Fast jag har varit väldigt duktig idag
Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-25 @ 18:51:22
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback