The way to freedom

Det var pappas tur att fixa maten ikväll och det blev hämtmat( what else) Vi beställde sushi, vilket är gott men jag har märkt att jag får ont i magen av det. Jag börjar bli trött på hämtmat varje helg och sa ifårn att jag är trött på det. I höllviken blir det dessutom lätt samma restauranger man beställer ifrån så jag har tröttnat vid detta laget.
Ikväll blir det en av filmerna vi hyrde igår( greenberg tror jag en heter) och jag tänkte se om jag ändrat min uppfattning om äppelkaka genom att smaka lite grann. Vidare blir det väl några avsnit av danska paradise hotell som jag blivit helt hooked på!
43 dagar kvar sen drar jag http://www.progk.se/images/heart_pink_big.gif






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback