Javisst gör det ont när knoppar brister

Nu sitter jag och väntar på att städarna ska bli klara så jag kan börja med att förbereda oststängerna jag ska göra till ikväll.(det här med att ha städare är ju lite lyx då man slipper städa själv, men samtidigt lite jobbigt om man är hemma under dagen som jag är)
Tillsammans med oststängerna blir det svampsoppa med tryffel och mina smaklökar har höga förväntningar!
I oststängerna kommer jag använda mig av Västerbotten och parmesan ost!

På sista tiden har jag märkt hur jag mognat på ett sätt. Det här med fester intresserar mig inte längre, jag har inte druckit alkohol på en längre period, fått ny smak för bloggar jag föredrar. Innan läste jag, precis som dom flesta, bloggarna allra högst upp på bloggtoppen men nu föredrar jag Engla och UnderbaraClara (läste jag mycket innan också, men Engla är sen ett par månader tillbaka en ny upptäckt och är nog min favorit blogg just nu) Jag antar att det är för att deras liv med barn,graviditet, inredning, bullbak intresserar mig mer än vilken krog man var ute på senast, eller hur mycket man festade denna veckan.
Jag är knappt 21 år, och vet om att fest och så egentligen borde vara mer vardaglig än det är för mig, men jag är nöjd. jag har mina festår i bakfickan och har sen tidigare festat mycket så jag känner att jag kan det där nu ( jag räknas allstå som en väldigt tråkig ung person). Däremot att flytta ihop, skaffa familj är ett nytt kapitel i livet och när väl tiden är mogen kommer det bli en spännande resa! http://1.bp.blogspot.com/_xi2_ekpSqNg/RnKNm_8l7LI/AAAAAAAAAKY/LqkfRdZoeVU/s400/RS-0616%2BLitet%2Bhj%C3%A4rta.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback