Kärleksmums!

Idag när jag stod och väntade på bussen stod jag och kikade in lite i akademi bokhandels skyltfönster och fastande för en vad som verkar vara en mycket trevlig bakbok - Kärleksmums och 101 söta favoriter av Emma hamberg och Anette Rosvall. Nu kan det tyckas att jag redan har många bra och roliga bakböcker/tänker mest på två systrars serien) men tror jag har helt obemärkt( tills nu) börjat samla på dom. Jag vill i vilket fall som ha denna boken, den är rosa, har fina bilder och verkar ha roliga recept


http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/09/08/91/97/3/hamberg-emma-karleksmums-101-sota-favoriter.jpg

Tyvärr är min plånbok för det mesta ekande tom ( i vinter blir det ändring, eller något sånär på iaf) men på något sätt
ska jag väll lyckas få tag på ett exemplar av boken ( även om det blir lite senare än vad jag vill)

Nu ska jag fortsätta spana på inredningsbutiker på internet. Älskling är verkligen jätteglad för att jag gör det....hrmm..
Jag kommer shoppa upp alla våra pengar innan han säger STOP!! men jag har verkligen hittat massa snyggt och fint.
Det här med inredning kan jag och är väldigt säker på!! ( Jag och tobbe har lite meningskildheter men han har redan lovat att det är jag som får inredda vårt kommande framtida hem)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback