Whenever I'm alone with you, You make me feel like I am whole again

Igår var det sju månader sen jag och baby sa för första gången att vi var ett par. Men egentligen har det varit vi sen våra läppar möttes första gången <3 Tobias, jag är obeskrivligt kär i dig och jag tänker på dig nästan varje vaken minut!



Jag är glad över att du kommer på fredag, att du orkar lägga några timmar på motorvägen för att vara hos mig över helgen och se till så jag kan sova utan att vara rädd eller nervös. Jag kan fortfarande inte fatta att just jag hittade det största guldkornet, vilken tur jag har som har dig och att du är allt som jag behöver! Du är omtänksam, snäll snäll snäll, kärleksfull och så himla okomplicerad. och eftersom jag kan vara något komplicerad ibland är det sån tur att jag har dig!



När du kommer på fredag ska jag ha bakat något gott åt dig, sen ska jag pussa ihjäl dig lite. Sen kan vi få åka till Ica och handla mat( och använda vårt gemensamma ICA KORT)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback