Here we go

Denna veckan är det falsterbo horseshow veckan vilket innebär att jag och hanna ramlar ner till festtältet ikväll. För några år sedan, när jag hade kvar mina hästar så var hästveckan årets höjdpunkt nu är det inte mer än en vecka med bra partydrag! jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska bli nykterist eller inte så jag håller mig på en light nivå idag, inte så mycket alkohol alltså!
Jag har även pratat med mamma, och hon,jag och pappa ska äta enligt gi-dieten nu. Behöver bli av med lite av relations kilona man så lätt plockar på sig. Tobias har börjat springa varje dag och jag kan ju självklart inte vara sämre. Jag har även beställt diet piller från svensk kosttillskott och köpt nya träningskläder. Ett nytt liv vankas 5-6 kg lättare med hjälp av ny kost, motion och diet piller (och en massa vilja)

Nu får jag bättra på brännan til ikväll så MOT SOLEN OCH SOLSTOLEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback