stäääd

Det här med att städa har aldrig varit en favorit sysselsättning hos mig. Men ibland får jag mina ryck och inser att fan, jag måste verkligen städa! Dessa rycken kan infinna sig lite när somhelst och när jag väl får dom måste jag göra det just då då då då då! Mitt städryck besöker mig just nu! Jag har bara tagit en liten paus innan utsorteringen och brainstormingen om hur fan ska jag göra få att få mer plats!??

Annars var jag och Hannababe inne och kollade shrek 4 på bio! Den var kul! Älskar Mästerkatten! I Fredags var vi och såg Eclipse så det har varit intensivt biobesökande på gång!
Så stolt över min Hanna<3 dessutom är hon den finaste personen jag vet!
Världens bästa pojkvän och världens bästa bästis!! Kunde ha varit värre!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback